Termeni si conditii

1. Acceptarea acestor Termeni

1.1. Bine aţi venit pe site-ul nostru web dedicat vânzărilor on line, exclusiv către clienți persoane juridice, si pentru promovarea marcii Stockday®. Aceşti Termeni şi condiții, împreună cu Politica privind Confidențialitatea şi Modulele Cookie, disponibilă în secțiunea Modulele cookie şi politica de confidenţialitate, guvernează modul în care utilizați site-ul www.stockday.ro („site-ul web”).

2. Date despre compania care deține site-ul web și care operează Magazinul online

Magazinul online găzduit de site-ul web este deținut de S.C. Stockday SRL, cu sediul în strada Tipografilor 11-15, corp A2-L, etaj 4, cam. 1, sector 1, București 013714 Romania, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6385/2017, CUI RO 37512786, CSSV 50.000,- RON („Compania”).  Compania este partea a Grupului HEINEKEN avand ca si asociat principal societatea HEINEKEN Romania S.A..

Magazinul online este operat în conformitate cu prevederile acestor Termeni și Condiții, care se completează cu prevederile legale aplicabile.

Acești Termeni se aplică tuturor vizitelor efectuate pe acest site web şi tuturor modurilor de utilizare a acestui site web aparținând Companiei, precum şi tuturor informaţiilor, recomandărilor şi/sau serviciilor care vi se furnizează pe acest site web sau prin intermediul acestui site web („Informaţiile”).

Prin utilizarea acestui site web sunteți de acord cu aplicabilitatea acestor Termeni. Rețineți că acești Termeni pot fi modificați în timp. Aceste modificări vor fi aplicabile imediat după publicarea Termenilor și Condițiilor modificate. Utilizatorii site-ului web sunt sfătuiți să citească periodic aceasta politica, pentru a vedea posibilele modificări.

3. Definiții ale unor termeni folosiți

”Vânzător”/ „Compania” – S.C. Stockday SRL, situata la adresa strada Tipografilor 11-15, corp A2-L, etaj 4, cam. 1, sector 1, București 013714 Romania, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/6385/2017, CUI RO 37512786, CSSV 50.000,- RON;

”Client” - persoana juridică (legat de cookies, ele sunt asociate unui browser care este folosit de o peroana fizica) constituită și care funcționează legal ce acceseaza stockday.ro, deține un Cont, efectuează o Comandă și în consecință acționează în calitate de cumpărător și încheie Contractul de vânzare în formă electronică a produselor ce fac obiectul vânzării prin intermediul site-ului web (i.e. Magazinului online).

”Comanda” - Document electronic prin intermediul căruia Clientul îşi exprimă faţă de Vânzător intenţia fermă  de a cumpăra produsele selectate.

”Cont” -  Secțiunea din site care presupune o adresă validă de e-mail şi o parolă, aparținând Clientului, care îi permit acestuia plasarea Comenzii. Contul conține date de companie ale Clientului. La crearea Contului Clientul își dă expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal.

”Contractul de Vânzare” – Contractul în formă electronică încheiat la distanță între Vânzător şi Client, având ca obiect Produsele arătate în Comandă şi, dupa caz, confirmate ulterior prin e-mail de către Vânzător, pentru Prețul aplicabil Produselor indicat pe Site şi, dupa caz, confirmat ulterior prin e-mail de către Vânzător, plătit de către Client conform specificațiilor acestor Termeni.

”Operator logistic/Transportator” - Compania specializată în livrarea de bunuri, aleasă de Vânzător.

”Newsletter” - mijloc de informare, transmis periodic de Vânzător prin mijloace electronice (e-mail, sms etc), cu privire la Produsele și/sau promoțiile/campaniile comerciale ale Vânzătorului dintr-o anumită perioadă, fără a conține sau reprezenta vreun angajament al Vânzătorului față de Client.

”Produse” –bere și cidru produse sau importate de catre Heineken Romania SA, cu sediul social în București, str. Tipografilor nr. 11-15, Corp A2-L, Et. 4, Sector 1 înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului, sub nr. J40/12235/2002, CUI RO 13240781, prezentate pe Site-ul web , cu privire la care Clientul a plasat o comandă acceptată ulterior de către Vânzător.

”Utilizator” - orice persoană care accesează site-ul, chiar dacă nu plasează o Comandă;

4. Politica de vânzare online

Magazinul online este destinat exclusiv persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea Produselor în locatiile comerciale aflate in Romania,  pentru comercializarea acestora in regim en-detail consumatorilor /clientilor lor. 

Vânzătorul își rezervă dreptul unilateral de a accepta continutul Comenzilor confirmand in tot sau in parte sortimentele produselor si cantitatea fiecareia, de a selecta Produsele disponibile pentru vanzare, de a adaugă sau înlătura anumite Produse, de a efectua, prelungi sau înceta oricând anumite campanii publicitare, precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul Produselor.

Accesul pe site-ul web și/sau la magazinul online poate fi restricționat anumitor utilizatori sau clienți, în cazul în care Compania consideră că are motive justificate să considere că este prejudiciata prin activitatea /conduita respectivului Utilizator / Client sau că  se încalcă prezentii Termeni, se comite un caz de fraudă sau se încalcă legea aplicabilă. Utilizatorul/Clientul al cărui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restricționat poate adresa cu o solicitare către adresa de mail arătată la secțiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restricționării.

In cazul in care un Utilizator / Client nu plaseaza nicio comanda timp de 3 luni de la inregistrarea contului, sau in cazul in care trec mai mult de 6 luni de la ultima comanda plasata prin intermediul platformei, Vânzătorul isi rezerva dreptul de a dezactiva / sterge contul respectivului Utilizator / Client, cu o notificare prealabila prin sms si email, la datele de contact folosite la inregistrarea Contului.

5. Plasare Comandă

Crearea Contului. Pentru a putea plasa o Comandă, Utilizatorul trebuie să se înregistreze și să își creeze un Cont, securizat cu parolă, furnizand o adresa validă de e-mail, numar de telefon și prin completarea tuturor celorlalte date solicitate (denumire societate, adresa sediu social, numar de inmatriculare, cod unic de inregistrare (cod de platitor de tva), cont bancaretc.).  

Selectarea Produselor. După selectarea fiecărui Produs dorit, Clientul trebuie să selecteze opțiunea ”Adaugă în coș”  după care Produsul este adăugat automat în ”Coș” a cărui iconiță este vizibilă in partea dreaptă de sus a paginii web.  

Clientul poate oricând verifica Coșul de cumpărături făcând click pe iconiță ” Coș” prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client pana la acel moment. 

Prin selectarea opțiunii ”Du-te la coș” se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea Produselor prin selectarea atât a locului de livrare cat și a modalității de plată. 

Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiță ”Plasează comanda”. 

În cazul în care Clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plată în numerar la receptia livrarii Comenzii sau plata la termen, acesta va trebui să efectueze plata Produselor din Comandă introducând informațiile solicitate, imediat după ce Comanda este finalizată și plasată, în caz contrar Comanda nu este considerată conformă și nu va fi procesată, iar Clientul va trebui să reia procedura.

În cazul în care plata se va face la termen, stabilit de catre Vanzator, conform modalității determinate de istoricul comenzilor si conditiilor agreate de Vanzator, Clientul va efectua plata la termenul astfel stabilit.

Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată. În orice stadiu al plasarii  comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate modifica și/sau abandona o comandă. O comandă abandonată nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru Vânzător respectiv pentru Clientul Utilizator.

Anularea comenzii. În mod excepțional, în cazul în care Clientul dorește, acesta poate anula o comandă prin contactarea echipei de  suport folosind datele de contact afisate pe site. Anularea Comenzii va fi confirmată de Vânzător prin e-mail. O Comandă astfel anulată nu va da naștere nici unei obligații pentru Vânzător, atâta timp cât prețul și taxele de livrare nu au fost încasate de acesta. În cazul încasării prețului/taxelor de livrare, acestea se vor restitui Clientului în cel mult 14 (patrusprezece) zile de la confirmarea anulării Comenzii.

6. Procedura de confirmare a comenzii

După finalizarea comenzii și plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării, un mesaj de confirmare a primirii comenzii, atat ca si sortimentatie cat si ca si cantitate. Confirmarea va include o enumerarea Produselor (catitativ si sortiment/SKU), a prețului și modalității de plată, precum și a locului simodalității. Până la confirmarea comenzii, Vânzătorul nu are față de Client obligația de livrare. 

Deși Vânzătorul se asigură permanent că toate produsele de pe site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot există situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online, a unor restrictii sau limitari de disponibilitate de productie /livrare ale producatorului etc.) în care un Produs să fie totuși in realitate indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată. Ori de câte ori o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, Clientul va fi informat in cel mai scurt timp.

7. Prețul Produselor

Prețul este stabilit pentru fiecare Produs în parte. Prețul arătat include TVA (în cota prevazută de legile în vigoare).

Prețul afișat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a comenzii, este prețul ferm pe care Clientul este obligat să îl plătească pentru Produsele comandate. Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment Vânzătorul realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași Produse cu consecinta modificarii prețului sau modifică prețul acestora. 

8. Facturare și plată

Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, Vânzătorul va emite către Client factura în format pdf., care  se va regăsi în contul Clientului și va putea  fi descărcată de catre acesta direct din secțiunea „Facturile mele”. De asemenea factura va fi  fi tiparita de catre  Operatorul logistic/Transportator in momentul livrarii iar un exemplar al acesteia, semnat de primire de catre Client, va fi returnat de catre Client  Operatorului logistic/Transportatorului. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de transmitere a facturilor.

Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv :

(i)            În numerar, la livrarea Comenzii sau la termenul de plata. Plata se face reprezentantului  Operatorului logistic/Transportatorului în momentul primirii Produselor comandate, respectiv la data scadenta. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți sumă exactă de numerar.

(ii)           Transfer bancar (Ordin de plata);

(iii)          Plată cu cardul prin utilizarea serviciilor PayU.

În  cazul platii cu cardul, debitarea cardului/contului Clientului se realizează numai după ce a fost finalizata și plasata comanda. Pentru siguranța Clientului, toate tranzacțiile sunt securizate. În momentul în care tranzacția cu cardul este aprobată, suma de plată este blocată imediat pe card/în cont și  va fi debitată din contul Clientului in momentul în care  Vânzătorul livreaza  Comanda Clientului.. În cazul în care, indiferent din ce motive, tranzacția cu cardul/prin utilizarea serviciilor PayU eșuează /nu este efectuată, Comanda Clientului este anulată automat, iar Vânzătorul nu mai are nicio obligație față de Client . În acest caz, Clientul va trebui să  reia procedura de comandă și să furnizeze  un mijloc de plată valabil, dintre cele acceptate, arătate în procedura de comandă, respectiv:

(i)            Transfer  bancar (Ordin de plată); sau

(ii)           Numerar.

În toate cazurile în care plata se face online, comisioanele bancare de orice natură sunt în sarcina Clientului si nu sunt incluse în Preț/ sau în taxele de livrare. Pentru informații legate de aceste comisioane Clientul se poate  adresa în prealabil bancii emitente a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.

In cazul platii pay by click si/sau pay on time, Clientul va trebui sa isi exprime acordul expres pentru stocarea datelor cu caracter personal ale acestuia, inainte ca Clientul sa inceapa initierea platii. De asemenea, Vanzatorul aduce la cunostinta Clientului faptul ca datele sale de card nu vor fi stocate de Vanzator sau de PayU, ci doar de institutia de autorizare a tranzactiei.

In momentul in care Clientul alege metoda de plata pay by click (in acest moment nu avem acest optiuni de plata), acesta este sfatuit sa nu ramana logat pe site-urile de pe care achizitioneaza produse/servicii in mod regulat, sau sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitive mobile cum ar fi, inclusiv, dar fara a se limita la, laptop, tableta, telefon mobil.

Vanzatorul se obliga sa nu debiteze nici un card al unui Client fara acordul expres al acestuia, acord exprimat prin activarea de catre Client a metodei de plata pay on time(in acest moment nu avem acest optiuni de plata). De asemenea, Vanzatorul aduce la cunostina Clientului ca debitarile automate de pe cardul Clientului se vor face doar in momentul emiterii unei noi facturi, si nu va debita Clientul decat in momentul in care o noua factura va fi emisa si transmisa Clientului.

Clientul are posibilitatea sa isi seteze plafonul financiar maxim ce va putea fi utilizat pentru platile prin metoda de plata pay on time. De asemenea, Vanzatorul se obliga sa trimita Clientului o instiintare de debitare, cu cel putin 2 (doua) zile lucratoare inainte de momentul tranzactiei efective. In cazul in care tranzactia pay on time a esuat, Clientul va fi instiintat despre acest lucru si va fi informat de urmatorul termen cand se va efectua tranzactia. 

In caz de intarziere a platii peste termenele convenite, Vanzatorul poate solicita  Clientului penalitati de 0,1 % pe fiecare zi de intarziere, calculate la valoarea sumelor neachitate.

Informații despre efectuarea unei plăți  vor fi solicitate  Clientului de catre Vânzător/ PayU doar în mod excepțional . Sau când apar probleme cu o Comandă lansată de catre Client. Atunci când  vom solicita Clientului date cu caracter personal prin e-mail, rugam Clientul  întotdeauna să ne contactateze telefonic înainte de furnizare sau să ne scrie, folosind datele indicate la secțiunea Contact.

La primirea de catre Client a unui mesaj prin care  ii  sunt solicitate (aparent) din partea Vanzatorului date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, Clientul nu va răspunde, nu va da  curs celor solicitate, nu va face click pe link și va sterge șterge imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului cu un virus/alt atac cibernetic.  

9. Livrarea

Livrarea Produselor comandate pe acest site web se va efectua exclusiv în teritoriul României. Livrarea se va efectua prin intermediul unui terț ales la libera sa apreciere de către Vânzător.

După ce ați primit confirmarea prin e-mail a Comenzii., aceasta va fi transmisa de noi  Operatorului logistic/Transportatorului și vă va fi livrată de către acesta într-un termen estimativ de cel mult 48 orede la confirmarea Comenzii, cu respectarea programului de functionare, a zilelor de repaus saptamanal si a zilelor de sarbatori legale.. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.

La primirea Comenzii veți semna, factura  si chitanta (in cazul platii in numerat la livrare.) 

10. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietății și al riscului

Contractul de vânzare-cumpărare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește Comanda si semneaza de primire . Informațiile existente pe Site nu constituie un pre-contract sau alt angajament față de Client.

Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării acestora catre Client.

11. Politica retur. Neconformitati

Returnarea produselor se face exclusiv pentru cauza de vicii ascunse ori pentru cauza de depreciere a Produselor din culpa Vanzatorului, aceastea fiind improprii consumului. In cazul in care se constata modificari ale caracteristicilor micro-biologice ale Produselor facandu-le improprii consumului ori pentru siguranta /sanatatea consumatorilor, aceste Produse vor fi oprite de catre Client de la comercializare si vor fi aduse la cunostinta Vanzatorului imediat, acesta urmand a le transmite producatorului spre investigare.

Comercializarea Produselor depreciate ori in afara termenului de valabilitate de catre Client este interzisa in mod expres, acesta fiind direct raspunzator.

Daca Clientul ia la cunostina, in orice fel, inclusiv la sesizarea Vanzatorului, cu privire la existenta in piata a unor Produse ce sunt in orice aspect diferite de Specificatiile sau Standardele HEINEKEN („bere/cidru neconform”), trebuie sa instiinteze imediat Vanzatorul cu privire la acestea (cu indicarea lotului, datei de productie, aspect constatat al produsului, cantitatea de produse cat si orice alte informatii solicitate de Vanzator.

In conditiile de mai sus, Clientul, din proprie initiativa si fara a solicita ori primi o instructiune din partea Vanzatorului trebuie:

(i)            sa pastreze in spatiile sale de depozitare si sa indisponibilizeze de la vanzare orice cantitate de Produse neconforme pana la primirea instructiunilor Vanzatorului;

(ii)           sa depuna toate diligentele pentru a colecta astfel de Produse neconforme ce au fost deja vandute catre clientii sai;

(iii)          sa neutralizeze astfel de Produse neconforme doar in modul stabilit de catre Vanzator, prin nota scrisa;

12.         Ambalaje reutilizabile Produse. Sistem garantial

Ambalajele reutilizabile circula intre parti prin sistem garantial (sistem de depozit). Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral valoarea garantiei pentru Ambalajele reutilizabile pentru fiecare tip din aceste Ambalaje. Noile valori ale valorilor garantiale sunt opozabile Clientilor de la data afisarii lor pe Site, de regula, sau de la o data ulterioara stabilita de catre Vanzator si mentionata in anunt.

Valoarea garantiala pentru Ambalajele reutilizabile, nu este purtatoare de dobanzi si nu include TVA, nefiind o baza pentru aplicarea acestei taxe. Valoarea garantiala va fi creditata de catre Vanzator pana la o valoare maxima stabilita unilateral de catre Vanzator. In cazul in care aceasta valoare maxima este depasita, atunci clientul va fi blocat la livrare, pana in momentul in care prin returnarea ambalajului, soldul valoric al ambalajului va scadea sub valoarea maxima stabilita.

La livrarea Produselor in ambalaje reutilizabile, valoarea garantiei pentru Ambalajele reutilizabile se va comunica Clientului prin avizul de insotire al marfii intocmit odata cu factura emisa pentru aceste Produse.

Prevederile acestei sectiuni se completeaza cu dispozitiile cuprinse „Politica de ambalaje reutilizabile”.

Ambalajul reutilizabil (primar, secundar sau tertiar) care insoteste Produsele este proprietatea exclusiva a S.C. Heineken Romania S.A.. Ambalajul reutilizabil este accesoriu Produselor si circula intre parti pe principiul garantiei (sistemului de depozit). Nici Clientul, nici Vanzatorul si nici alt tert nu dobandeste nici un drept de dispozitie asupra acestui ambalaj reutilizabil in temeiul prezentului contract ori a altor acte cerute de prevederile legale speciale pentru acest tip de comert.

Clientul va returna Vanzatorului, de indata, intreaga cantitate de ambalaj reutilizabil provenita din livrarile anterioare, aflata in posesia sa. Pentru cantitatea de ambalaj reutilizabil care nu este restituita in termenul indicat de Vanzator ori intr-un termen de maxim 30 de zile de la notificare, Vanzatorul va putea factura acest ambalaj Clientului la valoarea de garantie valabila in momentul facturarii, la care se va adauga TVA.

Clientul nu va folosi sub nici o forma ambalajul reutilizabil al Heineken Romania SA decat pentru transportul, depozitarea si comercializarea Produselor, neputandu-i da alta destinatie. Acestuia ii incuba obligatia de a fi diligent fata de ambalajul reutilizabil, de la momentul preluarii pana la returnarea acestuia, raspunzand material pentru faptele prepusilor sai (angajati, reprezentanti sau colaboratori asimilati angajatilor) dar si pentru faptele tertiilor, comportandu-se cu grija unui bun proprietar.

Vanzatorul nu va accepta retur de ambalaj reutilizabil pentru Produse sticle murdare, contaminate cu substante chimice ori toxice, cu produse petroliere ori alte uleiuri, sparte ori ciobite, ambalaje considerate improprii imbutelierii si reutilizarii, alte ambalaje reutilizabile primare, secundare ori tertiare deteriorate, contaminate ori apartinand unor alti producatori.

13. Răspundere

În eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și/sau a Contractului, Vânzătorul este răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări. 

În orice caz, răspunderea față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu o Comandă este limitată la valoarea totala al respectivei Comenzi.

Vânzătorul nu va fi considerat responsabil pentru pagubele apărute ca urmare a utilizării mijloacelor electronice de comunicare si de plata, incluzând, fără a se limita la, pagubele apărute ca urmare a nelivrării sau livrării întârziate a comunicațiilor electronice, interceptării sau manipulării comunicaţiilor electronice de către terţe părţi sau de către programe informatice utilizate pentru comunicaţii electronice şi transmiterea viruşilor.

De asemenea, Vânzătorul nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile care pot apărea la un moment dat pe Site.

Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe Site și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/ exactitatea /integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate Vânzătorului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și/sau a Contractului.

14.         Obligatiile Vanzatorului prin acceptarea comenzii.

Vanzatorul va realiza toate diligentele sa livreze Clientului, prin grija sa, la timp si la locul indicat de catre Client  toate Produsele conforme cantitativ si calitativ, potrivit comenzilor receptionate, in concordanta cu programul de lucru al Clientului si tinand seama de eventualele restrictii de circulatie si de stationare aplicabile transportului ori determinate de accesul in zona de livrare/descarcare.

Vanzatorul se va stradui sa satisfaca intocmai si la timp comenzile Clientului. Vanzatorul isi rezerva insa dreptul de a suspenda, total sau partial livrarile de Produse atunci cand: (i) intervin modificari semnificative ale situatiei financiare, economice ori juridice ce cresc riscurile comerciale ale Vanzatorului; (ii) se confrunta cu dificultati de natura tehnica si/sau tehnologica sau logistica, ce afecteaza sau pot in mod rezonabil afecta cantitatea sau/si sortimentatia de Produselor, fara a fi in situatia unui caz de forta majora, insa fac imposibila, dificila sau oneroasa .

Vanzatorul garanteaza Clientului ca Produsele livrate corespund calitativ, prin corespunderea indicatorilor/caracteristicilor inscrisi/declarati pe eticheta/ambalajul acestora, cu respectarea de catre Client a recomandarilor Producatorului privind conditiile de depozitare. Vanzatorul va urmari de principiu, atunci cand este posibil, ca Produsele vandute Clientului sa se incadreze intr-un termen de valabilitate ce sa nu fie mai mic de 2/3 din durata initiala a termenului de valabilitate.

15. Obligatii ale Clientului privind protectia mediului derivate din comercializarea Produselor

Clientul va respecta obligatiile legale prevazute de normele de mediu si va implementa in spatiile utilizate de el un sistem de colectare a deseurilor de ambalaje generate in activitatile desfasurate, per tip de material – PET, aluminiu, plastic, metal, lemn, hartie/carton (colectare selectiva a deseurilor de ambalaje) si va preda aceste cantitati catre HEINEKEN sau unui partener HEINEKEN autorizat pentru colectare deseuri nepericuloase in vederea reciclarii/valorificarii lor. Aceasta reprezinta o forma a responsabilitatii proprii fata de mediul inconjurator si de sprijin fata de angajamentele generale asumate de catre Heineken Romania SA in pastrarea productiei si a comertului cu bere si cidru ca o activitatea durabila in Romania.

In relatiile sale cu Vanzatorul Clientul se va conforma prevederilor Codului de Conduita in Afaceri al HEINEKEN, disponibil pe www.heinekenromania.ro.

Clientul declara ca detine toate avizele, permisele, autorizatiile si licentele de functionare, pentru activitatile desfasurate si utilizarea spatiilor ce deservesc aceste activitati cat si pentru vanzare de bauturi alcoolice, conform normelor legale aplicabile in vigoare, ca sunt valabile la data semnarii prezentului contract, obligandu-se a le mentine valabile si in vigoare in mod corespunzator.

16. Proprietate intelectuală

Site-ul web şi întregul conţinut, toate caracteristicile şi toate funcționalitățile acestuia (inclusiv, dar fără a se limita la, toate informaţiile, software-urile, textele, elementele afişate, imaginile, elementele video şi audio, precum şi designul, selectarea şi aranjarea acestora) reprezintă proprietatea Companiei şi sunt protejate prin legi privind drepturile de autor, mărcile comerciale, patentele, secretele comerciale şi alte legi privind proprietatea intelectuală sau drepturile de proprietate.

Puteţi utiliza site-ul web numai în scopuri conforme cu aceşti Termeni. Nu trebuie să utilizaţi nicio parte a conţinutului site-ului nostru web în alte scopuri fără a obţine o licenţă de la Companiei, în formă scrisă.

17. Promovarea Produselor

Pentru promovarea Produselor, Compania poate trimite un Newsletter Utilizatorului/Clientului în mod direct sau prin intermediul partenerilor sai, cu asigurarea/respectarea legislației privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

La crearea Contului, Utilizatorului/Clientului poate  isi da acordul  de a primi newslettere si mesaje SMS privind promoțiile și campaniile de fidelizare. A se vedea în acest sens ”Politica de Confidenţialitate”

Utilizatorul/Clientul poate oricând să își retragă acordul  inițial, inclusiv prin folosirea linkului existent în cadrul Newsletter-ului, prin trimiterea unui e-mail sau prin telefon, folosind datele menționate în secțiunea Contact a Site-ului. 

18. Forţa majoră. Cazul fortuit

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract  sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invicibil și inevitabil. Cazul fortuit este  un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.

Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

19. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul Vânzatorului, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

20. Informaţii şi răspundere

Informaţiile sunt prezentate exclusiv în scop informativ general şi nu reprezintă sfaturi. Compania nu va fi considerată responsabilă pentru eventualele pagube apărute ca urmare a utilizării (sau a imposibilităţii de utilizare) a acestui site web, inclusiv a incorectitudinii sau a caracterului incomplet al acestor Informaţii, cu excepţia cazului în care aceste pagube constituie rezultatul oricărui comportament neadecvat intenţionat sau al neglijenţei grave din partea Companiei. Compania nu răspunde pentru nicio daună care rezultă din lipsa de adecvare, actualitate sau acurateţe a acestui site web sau a Informaţiilor.

De asemenea, Compania nu va fi considerată responsabilă pentru prejudiciile apărute ca urmare a utilizării mijloacelor electronice de comunicare, incluzând, fără a se limita la, pagubele apărute ca urmare a nelivrării sau livrării întârziate a comunicaţiilor electronice, interceptării sau manipulării comunicaţiilor electronice de către terţe părţi sau de către programe informatice utilizate pentru comunicaţii electronice şi transmiterea viruşilor.

Informaţiile care provin de la părţi terţe constituie expresia opiniilor personale ale respectivelor părţi terţe. Compania nu este responsabilă şi nu răspunde pentru aceste Informaţii. Hiperlegăturile de pe acest site web pot direcţiona vizitatorii către site-uri web externe, întreţinute de terţi. Compania nu va fi răspunzătoare pentru conţinutul şi funcţionarea acestor site-uri web externe. De asemenea, Compania nu va fi răspunzătoare pentru calitatea produselor sau serviciilor care pot fi oferite pe aceste site-uri web externe.

21. Despăgubiri

Sunteţi de acord să apăraţi, să despăgubiţi şi să exoneraţi Compania şi companiile sale afiliate, precum şi funcţionarii, directorii, angajaţii, antreprenorii, agenţii, autorităţile de licenţiere, furnizorii, succesorii şi mandatarii noştri şi ai companiilor respective de şi împotriva oricăror revendicări, răspunderi, daune, decizii, premii, pierderi, costuri, cheltuieli sau taxe (inclusiv onorarii rezonabile achitate avocaţilor) ivite ca urmare a încălcării acestor Termeni de către dvs.

22. Diverse

Fiecare dintre paragrafele acestor Termeni operează separat. În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială. 

Aceşti Termeni sunt guvernaţi de legile din Romania. Orice dispută sau revendicare ivită ca urmare a sau având legătură cu utilizarea site-ului Web va fi soluţionată de instanţele din Bucuresti, Romania.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.

23. Contact

Vă rugăm să trimiteţi un e-mail la adresa contact@stockday.ro în cazul în care aveţi vreo întrebare referitoare la orice aspect conţinut în aceşti Termeni si Conditii.

 

 

Politica de Confidentialitate si Cookies

1.            Politica de confidenţialitate privind protectia datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate de Stockday SRL  se prelucreaza in conformitate cu dispozitiile Legii 677/2001, pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Protectia datelor dumneavoastra personale în cursul prelucrarii este o preocupare majora pentru Stockday SRL. Dorim sa va oferim o experienta sigura asigurand securitatea si confidentialitatea datelor dumneavoastre personale.

Se prelucreaza date cu caracter personal furnizate (nume, prenume, e-mail) numai in scopul îmbunătățirii produselor/ serviciilor oferite clientilor prin intermediul sugestiilor/ întrebarilor din partea acestora.

Datele dumneavoastra personale sunt destinate utilizarii de catre Companie si sunt prelucrate de societatea specializata care va actiona ca imputernicit al HEINEKEN, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Legii 677/2001.

Imputernicitul va colecta, organiza, stoca si utiliza datele dumneavoastra personale doar in scopul realizarii actiunilor comerciale initatie de parti si unde Compania are calitatea de vanzator si clientul acela de cumparator, a notificarii Companiei privind formularea mesajelor de raspuns la recomandarile/parerile/sugestiile primite de la clientii cumparator, a transmiterii unor oferte comerciale periodice ori ocazionale, a comunicarilor de marketing.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor.

Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata catre Stockday SRL, Str. Tipografilor nr. 11-15, etaj 4, camera 1, corp A2-L 013714, Bucuresti, sau pe e-mail la adresa contact@stockday.ro

In termen de 15 zile calendaristice de la primirea cererii scrise, Stockday SRL se obliga:

(a)          sa confirme daca prelucreaza sau nu date dumneavoastra personale, in mod gratuit pentru o solicitare pe an;

(b)          sa rectifice, actualizeze, blocheze, stearga sau transforme in date anonime, in mod gratuit, datele a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

(c)           sa inceteze in mod gratuit prelucrarea datelor personale ale solicitantului.

 

2.            Politica privind modulele cookie

Acest site web  („site-ul web”) este furnizat de Stockday SRL („Compania”). După ce trimiteţi formularul de confirmare a limitei de vârstă şi intraţi pe site-ul web, acesta va utiliza aşa-numitele „module cookie”. Modulele cookie sunt fişiere text mici, pe care site-ul Web le stochează pe calculatorul dvs.

Ce sunt cookie-urile?

Un cookie HTTP sau un  modul cookie  este un text special, deseori codificat, trimis de un  server  unui  navigator  web  și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server. Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicații tipice sunt reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „coș ”.

Cookies folosite pe site web

Site-ul web utilizeaza doar urmatoarele module cookie si doar pentru scopurile urmatoare:

 (i)           Modulele cookie functionale: module cookie utilizate pentru a imbunatati orientarea catre utilizator a site-ului web pentru vizitatori. De exemplu, un modul cookie este stocat pentru a retine anumite preferinte de navigare a utilizatorului. Fara acest modul cookie, ar trebui sa readaugati in cosul de cumparaturi produsele la fiecare schimbare de pagina. Modulele cookie functionale ale site-ului web care sunt stocate de catre compania Stockday SRL pe calculatorul tau raman valide numai pe durata sesiunii tale pe site-ul web.

(ii)           Modulele cookie de analiza: Stockday SRL utilizeaza module cookie Google Analytics cu scopul de a analiza modul in care vizitatorii utilizeaza site-ul web. Astfel, Stockday SRL poate aduce imbunatatiri modului de utilizare a site-ului Web. Google proceseaza datele obtinute prin intermediul site-ului web numai în format anonim. Vizitati www.google.com/analytics pentru informatii suplimentare despre Google Analytics.

3.            Schimbarea setarilor

Prin schimbarea setarilor in browserul web poti stabili sa fii anuntat daca pe calculatorul tau este stocat un modul cookie. Prin schimbarea setarilor poti stabili si ca browserul tau sa nu accepte module cookie de la acest site web.

4.            Clasificare cookie:

Cookie strict necesare

Nume Cookie

Tip Cookie

Data Expirare

Categorie

Tip utilizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookie de performanta

Nume Cookie

Tip Cookie

Data Expirare

Categorie

Tip utilizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookie privind functionalitatea

Nume Cookie

Tip Cookie

Data Expirare

Categorie

Tip utilizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookie de directionare

Nume Cookie

Tip Cookie

Data Expirare

Categorie

Tip utilizare

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cookie-uri plasate de terti

[a se completa]

Stergerea cookie-urilor

Puteti sa navigati mai usor pe web cu ajutorul cookie-urilor, care sunt fisiere create de site-urile accesate, si al memoriei cache a browserului, care creste viteza de incarcare a paginilor.

Golirea memoriei cache si stergerea cookie-urilor inseamnă stergerea setarilor pentru site-uri (precum numele de utilizator si parolele), motiv pentru care este posibil ca unele site-uri sa se incarce mai incet, deoarece toate imaginile trebuie sa se incarce din nou.

Va rugam sa consultati si urmati instructiunile oferite de browserul dvs. pentru stergerea cookie-urilor.

Informatii suplimentare

Pentru mai multe informatii despre cookie-uri puteti sa accesati http://www.allaboutcookies.org 

Contact

In cazul in care aveti intrebari cu privire la orice aspect al folosirii de cookies pe acest site web, va rugam sa ne contactati la  contact@stockday.ro

 

 

Enjoy Responsibly.

O bere facută cu meşteşug trebuie savurată cu responsabilitate

Vă rugăm să nu uitaţi de ce beţi, să vă asiguraţi că o faceţi la momentul potrivit, în locul potrivit şi din motivele potrivite.

Aici, vă arătăm care sunt modurile simple, practice, de a vă bucura de produsele noastre de bere si cidru.

Înainte de a începe, mâncaţi ceva

Asiguraţi-vă că mâncaţi ceva înainte de a bea, deoarece dacă mâncaţi înainte, absorbţia alcoolului este încetinită şi veți avea la dispoziţie mai mult timp pentru a savura berea.

Beţi un pahar cu apă

Dacă beţi un pahar cu apă în timp ce consumaţi băuturi alcoolice şi înainte de culcare, acest lucru vă ajută să vă menţineţi hidratat, iar băutul va deveni o experienţă mai plăcută.

Beţi atât cât trebuie

Există indicaţii menite să vă ajute să vă protejaţi sănătatea: 3 - 4 unităţi în cazul bărbaţilor şi 2 - 3 unităţi în cazul femeilor. Nu uitaţi că o băutură nu înseamnă întotdeauna o unitate, aşa ca este o idee bună să alegeţi o sticlă sau un pahar mai mic.

Aveţi grijă să vă faceţi un plan

Evitaţi expunerea inutilă la riscuri a altor persoane planificând din timp modul în care veţi ajunge acasă.

Pauzele sunt benefice

Asiguraţi-vă că faceţi o pauză de la consumul de alcool, pentru a-i acorda ficatului timp de recuperare şi de refacere.

Dacă doriţi să reduceţi cantitatea de alcool ingerată.

Dacă beţi acasă, pastraţi în frigider mai puţină băutură alcoolică.

Ţineţi cont de cantitatea băută, deoarece puteţi bea mai mult decât credeţi.

Amintiţi-vă de aspectele pozitive ale unui consum redus de alcool, de exemplu riscul redus al unor boli de durată precum afecţiunile hepatice şi infarctul.

Discutaţi cu prietenii şi familia, spuneţi-le că încercaţi să reduceţi cantitatea de alcool pe care o consumaţi şi este foarte probabil ca aceştia să vă ajute.